2013-06-06

AFTER WORK

Ostatnio miałam gorsze dni: nie mogłam się wyspać i do tego (a może z tego powodu) dotknęło mnie lekkie przyćmienie w dobieraniu codziennych zestawów + problem z układaniem włosów:\
Umówiłam się w końcu do fryzjera, będą zmiany na głowie! - niestety okazało się, że najbliższy wolny termin to dopiero 20 czerwca - wtf!? No cóż na dobrych fryzjerów się czeka, ale z gorszymi wolę już nie eksperymentować - straciłam przez nich trochę włosów...

Translation/ Recently I had worse days: lack of sleep, lack of inspiration in matching outfits + hair problem :\
Will be change on the head, I go to hairdresser! - Unfortunately, it turned out that the nearest available date is 20 of June - wtf!? Well, the best hairdressers is worth waiting, with worse I won't experiment any more - it cost me my hair ...






Z siostrą - dzięki za zdjęcia Ola :)

torebka / bag - reserved
spódnica / skirt - H&M sh
koszulka / t-shirt - JPN NIPPON sh

No comments:

Post a Comment

Thank YOU for reading, commenting and thanks to all the people who have joined me <3

Dziękuję za wszystkie komentarze, poświęcony czas i obserwację <3