2013-04-17

BEING SPORTY IN RED HEELS


Today's outfit I call sporty and sexy - sporty because of hummel blouse and also sexy in skinny white jeans and red heels (again!). I wear sporty clothes  very rarely, but my brother's blouse I really like - it's stylish!
******************
Strój z dzisiaj: sportowy i sexy -  sportowy dzięki bluzie hummel, a sexy przez obcisła białe jeansy i czerwone szpilki (znowu!). Bardzo rzadko noszę rzeczy w sportowym stylu, ale bluza mojego brata bardzo mi się spodobała - stylowa!

Szpilki wysokie, ale też baaardzo wygodne!
Latem lubię ubierać się na biało.
pants - River Island (sh)
blouse - Hummel


No comments:

Post a Comment

Thank YOU for reading, commenting and thanks to all the people who have joined me <3

Dziękuję za wszystkie komentarze, poświęcony czas i obserwację <3